KošíkZpátky do obchodu
- Celková cena:
- Zobrazit košík
Po zpracování minulého článku Jak si udělat z nerezové pánve nepřilnavou? jsem zasedl zpátky k počítači, a pokračoval v přípravách našeho nového e-shopu, který jsem následně ve středu ráno zveřejnil. Ještě neúplně dokončený, ale přesto přehlednější, funkčnější a lépe vypadající, než ten původní. Teda minimálně podle mého názoru. 😊
Zveřejnění jsem měl takto naplánované, a tak bylo zároveň téma dnešního příspěvku jasné.
Změny nenastaly pouze v samotném internetovém obchodu, ale vlastně snad ve všem, co se naší vizuální prezentace týká – v logu naší značky, barvách, které jsme s ní doposud spojovali, reklamních bannerech. A postupně budou přibývat další.
Důvodem pro ně totiž nebyl jen samotný design, vzhled, ale také nepraktičnost minulých řešení, které nás brzdilo třeba i při přípravách nové kolekce našeho nádobí.
Jak je to možné a jak změny vypadají?
U nového e-shopu jsem se tak jako u našeho nádobí snažil primárně odebrat všechno nepotřebné, aby byl čistší a přehlednější.
Ještě více než u původní varianty jsem dbal na kvalitu fotografií, jejich rozložení a možnosti práce s nimi. Nově si je tak můžete třeba přiblížit a podívat se na naše nádobí do posledního detailu.
Internetový obchod je také plynulejší, rychlejší, produkty jsou zobrazovány v řadách po dvou, aby byly opticky větší ... ostatně se na něm již nacházíte a můžete si jej kdykoliv proklikat. 😊
(starší verze vlevo, novější verze vpravo)
O změně loga a upuštění od oranžové barvy jsem se rozhodl spíš z praktických důvodů.
Původní logo nemělo kratší variantu, což nás trápilo hlavně při výrobě nádobí a přípravě nové kolekce, kdy plánujeme ražbu loga jiným způsobem a na jiná místa.
Co se pak barevnosti týká, upínat se k jedné, navíc oranžové barvě, bylo v mnoha případech na obtíž. Bílý text na oranžové nebyl často úplně dobře čitelný, a případné průběžné změny barev byly s výraznou oranžovou matoucí.
Nové logo je černé, má dvě varianty použití, a můžeme ho kdykoliv spojovat s barvami, které nám zrovna přijdou vhod.
(starší logo vlevo, novější logo vpravo, celé a zkrácené)
Jiný design bannerů a ostatních podkladů žádné praktické odůvodnění nemá, nicméně se mně zkrátka líbil více. Myslím, že lépe sedí k aktuálnímu celkovému dojmu z naší značky, zatímco právě původní varianta byla spíš takovým dosavadním řešením.
(starší bannery vlevo, novější bannery vpravo)
Doufám, že se vám změny líbí, a budu moc rád, když mně na ně dáte zpětnou vazbu. Jsou to velké změny a přiznám se, že jsem byl z jejich zveřejnění trošku nervózní. Co si o nich myslíte, líbí se vám, je to krok zpět, nebo je to dobrý směr, ale ještě to není úplně ono? 😊
Sada dřevěného příboru na salát
299 Kč399 Kč
Malé akáciové prkénko 28x20 cm
399 Kč499 Kč
Malé bukové prkénko 28x20 cm
459 Kč599 Kč