Změnili jsme sklad a dále pracujeme na zlepšení služeb

Změnili jsme sklad a dále pracujeme na zlepšení služeb

Kvalita našich produktů, proces jejich vzniku a průběžný produktový posun jsou pro nás to nejdůležitější. O to více nás pak mrzí, pokud se nám naše nádobí nepovede doručit včas, nemá ideální balení nebo se čas od času zamění při expedici za jiný produkt či poškodí po cestě k zákazníkovi. Ačkoliv se to nemusí na první pohled zdát, tak hladký a bezproblémový průběh celého procesu balení, expedice a doručování je neméně náročný než příprava samotného produktu

Při menších objemech se nám toto dařilo hlídat docela dobře. Na produktovém balení jsme kontinuálně pracovali, nicméně každou objednávku jsme měli možnost v klidu projít a poslat na sklad k expedici. Když pak došlo k nějaké ze zmíněných komplikací, opět jsme mohli vše individuálně vyřešit.

Koncem minulého roku jsme však zaznamenali výrazně zvýšený zájem o naše produkty a ještě ke všemu se zpozdily dodávky materiálů k dokončení druhé části kolekce Lucca, na kterou jsme měli velké množství předobjednávek, jež jsme museli dodat do Vánoc.

Tato situace, v kombinaci s nedostatečným nastavením procesů a zmíněným častým ručním řešením, nám ve firmě způsobila chaos, větší chybovost a prodlevy v komunikaci se zákazníky.

Mnoho věcí jsme museli předělat od základu. Začátkem února jsme dokončili kompletní stěhování skladu k jinému dodavateli a lehce jsme rozšířili náš tým. Veškeré procesy jsme začali automatizovat, aby nadále nedocházelo k chybám a abychom mohli čas místo do ruční správy objednávek věnovat primárně vašim žádostem, individuálním úpravám a dotazům.

Stále dokončujeme řadu úkolů a budeme vše průběžně zlepšovat i nadále. To nejnáročnější však máme za sebou, doháníme resty ve vyřizování zákaznických emailů, dotazů a požadavků a řešíme zpětně poslední objednávky, které vyžadují nějaký individuální zásah. Pevně věřím, že do konce února toto vše dokončíme a následně bude situace mnohem lepší než kdykoli dříve. 

Naprosté většiny objednávek a zákazníků se tento zmatek a změny za celou dobu nedotkly. I kdyby se však jednalo o pár případů, tak to není v pořádku a chceme to napravit. 

Příspěvek doplňuji o pár fotografií ze skladu našeho nového dodavatele a jak už jsem psal – na zlepšování našich služeb, balení produktu a kompletním zákaznickém zážitku budeme i nadále pracovat.

Sklad

Sklad

Sklad

Sklad

Sklad

Autor: Alžběta Zýková

Mohlo by se vám líbit

Košík
Zpátky do obchodu

Zatím se v košíku nic nenachází.

Vrácení do 60 dnů bez udání důvodu

Vztahuje se i na již použité zboží